TikTok рекламадан тушган пулни видео муаллифлари билан бўлишади
Қисқа видеороликлар яратиш ва томоша қилишга мўлжалланган TikTok сервиси контент эгаларига пул ишлашнинг янги усулини таклиф қилмоқда.
Сервис йўлга қўядиган янги дастурга кўра, етакчи муаллифларнинг видеороликлари билан ёнма-ён реклама жойлаштирилса, уларга рекламадан тушган маблағнинг бир қисми ўтказиб берилади.
Шунга ўхшаш тақдирлаш дастури YouTube видеоcервисида ҳам бор.
TikTok Pulse янги дастури доирасида «TikTok даги 4 фоиз энг яхши видео»да рекламалар намойиш этилиши режалаштирилган. Рекламадан барча тиктокерлар пул ишлай олмайди. Обуначилари сони 100 минг нафардан кам бўлмаган муаллифларгина «реклама пули» ишлашлари мумкин.
Изоҳ қолдириш учун сайтда рўйхатдан ўтинг
Кириш
Ижтимоий тармоқлар орқали киринг
FacebookTwitter