AOKA fuqarolarga murojaat bilan chiqdi
Axborot va ommaviy kommunikatsiyalar agentligi va uning tarkibiy tuzilmalarida korrupsiyaviy xatti-harakatlar, xizmat vakolatini suiste’mol qilish, xizmat vakolatidan chetga chiqish, manfaatlar to‘qnashuviga yo‘l qo‘yish, odob-axloq talablarini buzish holatlarining oldini olish maqsadida «Ishonch telefoni» faoliyati yo‘lga qo‘yilgan.
Siz mazkur infografika orqali murojaat qilish tartibi bilan tanishishingiz mumkin.
Agar Sizda Agentlik faoliyati bilan bog‘liq muammo mavjud bo‘lsa, u holda - 1213-qisqa raqamli «Ishonch telefoni» yoxud Agentlikning korrupsiyaga qarshi «Komplayens-nazorat» xizmatiga (71-244-23-34) qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin.
Murojaatchining shaxsi sir saqlanishi kafolatlanadi!
Izoh qoldirish uchun saytda ro'yxatdan o'ting
Kirish
Ijtimoiy tarmoqlar orqali kiring
FacebookTwitter